نامه دفتر شهردار تهران به احمد توكلی

در پی ارائه گزارش سازمان مردم نهاد ديده‌بان شفافيت و عدالت درباره بررسی پرونده واگذاری املاک در شهرداری، دفتر شهردار تهران نامه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از شهرنوشت: در پی ارائه گزارش سازمان مردم نهاد ديده‌بان شفافيت و عدالت درباره بررسی پرونده واگذاری املاک در شهرداری، دفتر شهردار تهران نامه‌ای را منتشر کرد.
 
متن نامه دفتر شهردار تهران به سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت به شرح زیر است:

جناب آقاي توكلي

رئيس هيأت مديره نهاد ديده‌بان شفافيت و عدالت

سلام عليكم

پيرو نامه اين دفتر برای دعوت از نهاد متبوع جنابعالی جهت ورود به موضوع واگذاری املاك به تعاونی هاي شهرداری تهران و بررسی آن در جايگاه يك مجموعه مردم نهاد، نتايج تلاشهای دو ماهه تيم تحت نظارت شما كه با همكاری كامل شهرداری تهران صورت پذيرفت، منتشر شد.

در اعلام نتايج تحقيق توسط جنابعالی، مواردی بیان شد که بعضا دارای اشکالات حقوقی و یا عددی است اما از آنجا که پرونده همچنان در سیر مراحل قضایی است و بنا بر نظر دادستان محترم نمی توان در مورد آن اظهارنظر كرد، توضيحات شهرداری تهران درباره اين اشكالات در سير قانونی پرونده به قاضی محترم ارائه خواهد گرديد و در نهايت، همگی تابع نظر نهايی قوه قضائيه خواهيم بود. 

بدين وسيله از تلاش جنابعالی و همكاران محترمتان در نهاد ديده بان شفافيت و عدالت قدردانی می كنيم و بنابر نظر شهردار محترم تهران كماكان خود را موظف به پاسخگويی به تمامی نهادهای نظارتی ، قضايی و شهروندان عزيز دانسته و اميدواريم ساير نهادهای دولتی و عمومی نيز با اقدامات غيرنمايشی در مقابله با فساد، در مسير شفافيت گام بردارند و خويشتن را به پيشگاه ملت شريف ايران عرضه دارند؛ چرا كه دانستن حقايق، به دور از جنجال، افترا، شايعه و دروغ، حق مردم است. 
 
دفتر شهردار تهران


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار