تبریز؛

حضور مربی بدنساز در جمع سبز پوشان به بن بست خورد

در جلسه روز های گذشته هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز مقرر شده بود یک مربی بدنساز و یک دستیار خارجی به کادرفنی این تیم اضافه شود اما منتفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مربی سابق تراکتورسازی چند روز قبل به عنوان دستیار خطیبی به کادرفنی ماشین سازی اضافه شد و پس از حضور وی مسئولان این تیم تصمیم جدیدی درباره مربی بدنساز گرفتند.

با توجه به اینکه  رودولفو سابقه فعالیت به عنوان مربی بدنساز را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، فعلا تصمیم گرفته شد مربی دیگری به کادرفنی ماشین سازی اضافه نشودو این تیم باکادر قبلی به کار خود در لیگ برتر فوتبال ایران ادامه بدهد.

 تیم  فوتبال ماشین سازی تبریز  که با سابقه‌ای ۴۶ ساله از تراکتورسازی هم تیم قدیمی‌تری بشمار می رود، ۴ سال قبل از شروع لیگ برتر از سطح اول ایران سقوط کرد.

 این تیم پرطرفدار تبریزی  تا این فصل  نتوانسته بود به لیگ برتر برسد و این امر مهم  با حمایت های هواداران پرشورش محقق شدو پس از ۲۰ سال ماشین یک بار دیگر به سطح اول فوتبال ایران بازگشت.

تیم ریشه دار ماشین سازی تبریز در حال حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران وضعیت چندان  خوبی ندارد و با 10امتیاز قعر جدول رده بندی جای گرفته است .

ماهم مثل شما نمی دانیم که در روز های آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد و باید منتظر ماند و دید آیا در ادامه ماشین سازی  تبریز در لیگ برتر می ماند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.