اهواز؛

لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه در شوش

عضو شورای شهر شوش گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و غیرقانونی در شهر یا شهرک‌های الحاق شده از وظایف اصلی شهرداری شوش به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدحکیم موسوی عضو شورای شهر شوش اظهارداشت: ساخت و سازهای شبانه و غیرقانونی در برخی مناطق شهر شوش در حالی افزایش پیدا کرده که مدیریت بازدارنده در مقابل این تخلفات کم‌رنگ است..

موسوی تصریح کرد:  اما دراین چند ماه گذشته وبه ویژه در ماه جاری شاهد ساخت و سازهای شبانه و غیرقانونی در مناطقی همچون کوی وهب، ابوذر غفاری، منطقه ابوذر و شرق جاده و تصرف زمین‌های کشاورزی وتبدیل کردن آنها به منازل مسکونی غیراستاندارد هستیم.

عضو شورای شهر شوش افزود: با وجود این تخلفات، درآینده متخلفان انتظار خدمات شهری از شهرداری ودیگرادارات می‌کنند در صورتی که حتی حق وحقوق شهرداری را نداده و طرح‌های جامع و تفضیلی را نادیده گرفته‌اند.

موسوی با بیان اینکه مدیریت در برخورد قاطع با چنین افراد سودجو ضعیف است گفت : تشکیل پلیس ساختمانی مستقل و نداشتن نیروی انسانی کافی و وسیله نقلیه برای سرکشی لازم از جمله عواملی است که باعث پدید آمدن این بی بندوباری و بی‌اعتنایی به قوانین در شهر شوش شده است.

وی در پایان از فرماندار شوش خواستار جلوگیری ازاین تخلفات و برخورد قاطع با متخلفان شد و خاطرنشان کرد : اگر این روند تخلفات در ساخت و ساز شهری ادامه پیدا کند باید آن را در آینده نه چندان دور زنگ خطری برای همه به شمار آورد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.