مردی که دختر 4 ساله را نابینا کرده بود قصاص شد

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: امروز حکم قصاص دو چشم محکومی که اقدام به پاشیدن آهک بر روی چشمان دختر ٤ ساله ای کرده بود اجرا شد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛به گفته قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران امروز حکم قصاص دو چشم محکومی که اقدام به پاشیدن آهک بر روی چشمان دختر ٤ساله ای نموده بود اجرا گردید.
 
محکوم علیه محمد رضا بود که در سال ١٣٨٨ در شهرستان قروه (سنندج ) اقدام به پاشیدن آهک بر روی چشمان دختری به هویت فاطمه ٤ ساله کرده بود و موجب نابینایی وی از دو چشم شده بود.
 
پرونده وی در قالب نیابت به دادسرای جنایی تهران جهت اجرای قصاص ارسال شده بود در یوم جاری و با حضور سرپرست دادسرای جنایی تهران و متخصصان مربوطه، قصاص دو چشم اجرا گردید.
 
این دومین اجرای حکم اسید پاشی و ترکیبات شیمیایی (آهک) در کشور از زمان تصویب ماده واحده مجازات اسیدپاشی یا سایر ترکیبات شیمیایی مصوب ١٣٣٧ است.
 
‎مورد قبل در اواخر سال قبل توسط دادسرای جنایی اجرا شده بود.

منبع: فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
neda ghorbani
۱۹:۱۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
وای زندگیه این دختر 4 ساله که نابود شد، یعنی با قصاص اون جنایتکار زندگی این دختر بیگناه برمیگرده!؟(من اصلان دلم نمیخواد وارد بحث چالش برانگیزی که همه درگیرشن بشم...)بیشتر منظورم اینکه، کاش میشد بعداز قصاص معجزه ی میشد تا بینایی این دختر برگرده یا بقول کاربر عزیز چشم های اون جنایتکارو به این طفل معصوم میدادن...اخ که چه دنیایی داریم واسه خودمونو بچه های طفل معصوم و بیگناهمون میسازیم،پدر و مادرهای هستیم که کاسه چکنم چکنم دستمون گرفتیمو هر روز از هر کجا تنش و فشار عصبی باعث شده اخبار و حوادث از خشونت خانگی و قربانیان کودک بیشتر و بیشتر بشه....کاش اون اتفاق خوبه زودتر بیفته ، کاش اون روز موعود بیاد و انتظارها به پایان برسه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
کاش به جای قصاص چشماش در می آوردن به دختره پیوند می زدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۸ آبان ۱۳۹۵
این شیطان صفت را خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۵
کمشه/باید دستاشم قطع میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۲ ۱۸ آبان ۱۳۹۵
عالیه
دستشون درد نکنه
واقعا کار خوبی کردن که قصاص کردن
آخرین اخبار