زمانی:بهتر بود کی روش به خانواده پورحیدری و جامعه ورزش احترام می گذاشت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:بهتر بود کی روش در مراسم ترحیم پورحیدری شرکت می کرد و به جامعه ورزش و خانواده مرحوم احترام می گذاشت.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه های هیات مدیره استقلال برای پرداخت مطالبات پورحیدری اظهار داشت: در جلسه قبلی هیات مدیره قرار بر این شد رسیدگی به کارهای مرحوم پورحیدری در اختیار افتخاری مدیر عامل باشگاه باشد بر همین اساس ایشان مطالبات وی را پرداخت کرده و این برنامه به صورت قطعی اجرا می شود. در اولین جلسه هیات مدیره قطعا این مسئله را پیگیری می کنیم تا حق او به خانواده اش پرداخت شود.

وی درباره بایگانی شدن شماره پیراهن پورحیدری عنوان کرد: صحبت هایی در این رابطه صورت گرفته اما قرار بر این شد این مسئله در جلسه آتی هیات مدیره مطرح شود تا اگر از سوی اعضا تصویب شد از سال آینده این شماره پیراهن بایگانی شود بنابراین هنوز برای بایگانی شدن تصمیمی گرفته نشده است.

عضو هیات مدیره استقلال درباره انتقادات صورت گرفته نسبت به سرمربی تیم ملی بابت غیبت در مراسم خاکسپاری پورحیدری تصریح کرد:در هر صورت انتظار می رفت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان همانند برانکو در مراسم ترحیم پورحیدری شرکت می کرد و به جامعه ورزش احترام می گذاشت. ما از این مسئله گله مندیم .از طرفی دیگر باید بگویم با روشی که این مربی در پیش گرفته خیلی از سرمایه های فوتبال ما هدر می رود و با این نحوه برخورد سرمایه های فوتبال نادیده گرفته می شوند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۵
او که مسلمان نیست و به این چیزها اعتقاد ندارد-توقع بیجا نداشته باشید.
خود شما حالا باید به فکر تسویه حساب ان مرحوم افتادین
آخرین اخبار