حمایت هنری دنباله‌دار گالری نقش جهان از هنرمندان

گالری «نقش جهان» با هدف حمایت از هنرمندان جوان برای بار دوم فراخوانی را برای برپایی یک نمایشگاه گروهی منتشر کرده است.

فاطمه نوری مدیر گالری «نقش جهان» که چندی پیش با اعلام فراخوانی در جهت حمایت از هنرمندان و نمایش آثار آنها نمایشگاهی را برگزار کرده بود، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: به جهت استقبال از این مجموعه بزودی فراخوان دیگری را در این راستا منتشر می کنیم تا با نمایش هرچه بیشتر آثار هنرمندان و جوانان بتوانیم گامی در جهت حمایت از آنها برداریم.

وی تصریح کرد: برای انتخاب آثار علاوه بر خود من به عنوان کارشناس هنری، هنرمندان بنامی چون عنایت الله نظری نوری برای قضاوت در مورد کارهای کلاسیک و ایرج شایسته پور برای کارهای مدرن حضور دارند. در این سری نیز از هنرمندان بعد از اعلام فراخوان و دریافت آثار از هنرمندان پیشکسوت این عرصه نیز بهره‌مند می‌شویم.

نوری در پایان با اشاره مجدد به انگیزه و هدفش برای انتشار این فراخوان خاطرنشان کرد: امروزه هزینه برگزاری نمایشگاه برای هنرمندان جوان سنگین شده؛ به همین جهت این قشر کمتر می‌توانند در نمایشگاه ها شرکت کنند. در این راستا ما در این طرح بنا داریم تا با نمایش آثار  جوانان کاری کنیم تا لااقل اسم آن‌ها در اذهان مردم بماند و در جامعه هنری مطرح شود.

گفتنی است؛ تاریخ برگزاری دومین سری از مجموعه «خط سبز» بزودی اعلام می شود.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار