خاش؛

بررسی مشکلات اجتماعی اصناف

مشکلات اجتماعی در حوزه اصناف خاش مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،

 نشست هم اندیشی کارشناسان بهزیستی و اتاق اصناف شهرستان خاش با هدف بررسی مشکلات و معضلات، شناسایی آسیب ها و مقابله با تهدیدهای اجتماعی با محوریت مسائل صنفی برگزار شد.
اهمیت موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مداخله به موقع در بحران های اجتماعی و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع کمبودها، نارسایی ها و معضلات مهمترین محورهای این نشست بوده است.
نوراحمد هاشمزهی رئیس اتاق اصناف خاش هدف اصلی از تشکیل این نشست هم اندیشی را توجه به مسائل مهم پیشگیری از آسیب های اجتماعی و کسب آمادگی اعضای اتحادیه های صنفی و کسبه، بازاریان و فعالان اقتصادی برای مقابله با شرایط بحران در تعامل همه جانبه با کارشناسان بهزیستی عنوان کرد.
امین الله هاشمزهی رئیس اداره بهزیستی خاش نیز با قدردانی از تعامل و همفکری اصناف این شهرستان با کارشناسان اورژانس اجتماعی گفت: اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران و تیم سیار 123 خط مقدم پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی هستند که در مباحث بررسی مشکلات کودکان کار، کودک آزاری، همسر آزاری، زنان ویژه و دختران فراری و آسیب دیده یا در معرض آسیب فعالیت دارند.
وی نقش کسبه و بازاریان را به عنوان معتمدان و منتفذان برای همراهی همه جانبه با طرح های آگاه سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازنده توصیف کرد و بر ضرورت عزم همگانی برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
انتهای پیام/گ

برچسب ها: بررسی ، مشکلات ، اجتماعی ، اصناف ، خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار