جهرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مستند «بهشت گمشده» مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد

مستند تلویزیونی«بهشت گمشده» پس از تصویربرداری در شهر جهرم، به مراحل تدوین رسیده است.

مستند «بهشت گمشده» مراحل تدوین را پشت سر می‌گذارد
علی بنکدار جهرمی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ساخت مستندی تاریخی خبر داد و گفت: با توجه به قدمت و در معرض خطر قرار داشتن آثار تاریخی استان فارس، ‌با نگاهی به شهر باستانی شهر جهرم آداب و قدمت تاریخی این شهر را بررسی می‌کنیم.

وی در ادامه پیرامون روند تهیه مستند تلویزیونی « بهشت گمشده» بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تصویربرداری از آیین و آثار باستانی شهر جهرم،‌ مستند ما درحال حاضر مراحل تدوین را سپری می‌کند.

بنکدار درباره انتخاب راوی مستند باستانی شهر جهرم عنوان کرد: تا به امروز با چند نفر از دوبلورهای خوب کشورمان برای روایت مستند «بهشت گمشده» صحبت کردم تا بعد از مراحل تدوین و بعد از عقد قرارداد، صداگذاری آن هم انجام شود.

کارگردان فیلم سینمایی «عشق خاموش» در خصوص موسیقی مستند «بهشت گمشده»،‌ تاکید کرد: موسیقی این مستند برگرفته از موسیقی استان فارس و نواحی جهرم با سکانس‌های اصلی مستند تلفیق شده است.

وی در خصوص قدمت تاریخی شهر جهرم اظهار داشت: با توجه به اینکه قدمت تاریخی شهر جهرم به زمان ساسانیان و پیش از اسلام بازمی‌گردد،‌ نگاه مفصلی به آثار باستانی این شهر و آیین و رسومات خواهیم داشت.

بنکدار در پایان خاطرنشان کرد: مستند «بهشت گمشده» جهرم به مدت 20 دقیقه به منظور پخش از یکی ازشبکه های «مستند» یا «شما» در نظرگرفته شده است.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار