دیدار دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران با قائم مقام فدراسیون جهانی

جلسه مشترک فدراسیون تنیس روی میز ایران و چین در شانگهای برگزار شد.

دیدار دبیر فدراسیون تنیس روی میز ایران با قائم مقام فدراسیون جهانی در چینبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز که با تفویض ماموریت مهرداد علیقارداشی و با همراهی رضا نوبهار مشاور بین الملل و آموزش این فدراسیون به منظور توسعه روابط بین الملل و پیگیری چندین پروژه و تلاش برای ورود پتانسیل های مختلف به کشورمان، در چین بسر می برد، امروز ساعت 10 صبح به وقت چین در محل دانشگاه ورزش شانگهای با شی جی هااو قائم مقام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و فدراسیون چین دیدار کرد .

این ملاقات در راستای توسعه روابط دو جانبه و حول محورهای مختلف در فضای بسیار مناسب و با حضور دو تن از معاونین علمی و اجرایی دانشکده تنیس روی میز شانگهای و رضا نوبهار مشاور بین الملل فدراسیون کشورمان برگزار شد.

از مهمترین موارد قابل بحث در این نشست صمیمی می توان به همکاری در اعزام ورزشکاران و مربیان چینی به کشورمان ، حضور ورزشکاران و تیم های ملی رده های مختلف سنی ایران در کمپ پیشرفته تنیس روی میز در دانشگاه شانگهای ، توسعه و انتقال دانش آکادمیک و تخصصی این ورزش به کشورمان در راستای عقد یک تفاهم نامه جامع و چند ساله اشاره کرد.

شی ژی هااو ضمن استقبال از توسعه روابط در راستای انعقاد تفاهم نامه فی مابین فدراسیون های دو کشور و اشاره به ارتباط بسیار خوب سیاسی ، تجاری و فرهنگی ورزشی چین و ایران و همچنین سیاست های دولت کشورش در راستای تقویت جاده ابریشم از طریق تعاملات فرهنگی ورزشی و وجود صمیمیت خاص با شاهرخ شهنازی قائم مقام کنفدراسیون آسیا و دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ، آمادگی کشورش را برای هرگونه همکاری با فدراسیون ایران اعلام داشت. 

در پایان پیام دعوت رسمی مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران از شی جی هااو برای سفر به کشورمان توسط محمود نظری به وی اعلام و مقرر شد در آینده ای نزدیک قائم مقام فدراسیون جهانی و فدراسیون چین در کشورمان حضور یابد.

دو طرف توافق کردند در راستای تنظیم تفاهم نامه و تاریخ سفر شی جی هااو به کشورمان ، بخش بین الملل فدراسیون های طرفین نسبت به پیگیری موارد تا حصول نتیجه اقدام کنند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار