لطف اله نسب: وضعیت امیدهای کشور تغییر زیادی کرده است

نفر اول امیدهای تنیس روی میز کشورمان معتقد است که وضعیت امیدهای کشور تغییر زیادی داشته است و بازیکنان از سردرگمی خارج شده اند.

////فردا کار شود////لطف الله نسب : وضعیت امید های کشور تغیر زیادی کرده استمتین لطف اله نسب نفر اول امید های تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، از وضعیت این روز های امیدهای کشور گفت:خوشبختانه فدراسیون جدید توجه بیشتری به امید های کشور دارد و اردو های این تیم را به صورت مشترک با بزرگسالان برگزار می کند و به همین دلیل ما می توانیم از تجربیات سرمربی تیم ملی و بازیکنان استفاده خوبی را ببریم و به آمادگی خوبی برسیم.

وی افزود: اردو چند روزی است که در حال برگزاری است ولی امیدها 3 روز است که به اردو اضافه شده اند زیرا مسابقات انتخابی تیم ملی امید به تازگی برگزار شده است و نفرات آن دیر انتخاب شده اند.

لطف اله نسب در مورد رفع برخی مشکلات در تنیس روی میز و آغاز به کار تیم ملی امید عنوان کرد:پیش از این که تیم ملی تنیس روی میز امیدها آغاز به کار کند بازیکنان در رده های سنی پایین تر با مشکلات زیادی روبه رو بودند و پس از خروج رده سنی جوانان حداقل با 4 ، 5 سال سردرگمی رو به رو بودند تا خودشان را دوباره پیدا کنند خود من هم چنین وضعیتی داشتم اما خوشبختانه اکنون شرایط تغییر کرده است و من هم توانستم در مسابقات انتخابی تیم ملی و دسته برتر به عنوان اولی دست پیدا کنم و به اردوی تیم ملی بپیوندم.

وی افزود: خوشبختانه قرار است تا تیم ملی امید هم چند اعزام بین المللی و مسابقات داخلی و خارجی داشته باشد.

نفر نخست امیدهای کشور در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ها با بازیکنان امید هم قرارداد می بندند یا خیر عنوان کرد:در حال حاضر در کشورمان لیگ های نونهالان - نوجوانان ، جوانان – امید و بزرگسالان را داریم و خوشبختانه هم اکنون من و آرمان حاجی نفر اول و دوم امید های کشور با ذوب آهن قرارداد داریم و قرار است در لیگ برتر به میدان برویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار