اصفهان؛

کاروان موکب امامزاده محمد(ع) نوش‌‌آباد عازم کربلاشد

کاروان پشتیبانی موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد طی آیین بدرقه شهروندان عازم کربلاشد.

یکی از مسوولان این موکب در حاشیه برگزاری آیین بدرقه و حرکت کاروان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:بیش از 2 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در قالب چای، قهو ه، قند، گلاب، عرق بیدمشک، عدس، سیب‌زمینی، پیاز و دیگر مواد غذایی و پتو و زیرانداز از طریق این کاروان با دو دستگاه کامیون به کربلا اعزام شد.

حمید رضایی،افزود: 200 میلیون ریال از مجموع این کمک ارزش گلابی است که بانیان خیر اهداکردند.

وی، تصریح‌کرد: این موکب علاوه بر پذیرایی چای ایرانی، قهوه و شربت بیدمشک روزانه 1500 وعده صبحانه و نهار در هر یک از وعده‌های صبح و ظهر زائران را اطعام خواهدکرد.

به‌گفته‌وی،این موکب برای دومین سال متوالی است که با ارسال مواد غذایی و مایحتاج لازم زائران پیاده اربعین حسینی در مسیر عمود 287 حدود 20 کیلومتری از نجف مستقر و با وعده‌های غذایی و صرف چای و شربت بیدمشک از عاشقان زیارت کربلا پذیرایی می‌کند.

این مسوول موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد،اظهارداشت:30 نفر از جوانان متدین و عاشق اهل بیت(ع) از شهر نوش‌آباد در برپایی ،استقرار و فراهم کردن مقدمات و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی موکب از شهروندان این شهر و دیکر بانیان خیرین و خیرین نیکوکار فعالیت دارند.

رضایی افزود:این 30 نفر در موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد تا دو روز پس از اربعین یعنی روز دوم آذرماه مطابق با 22 ماه صفر سال 1438 هجری قمری مستقر هستند و افتخارپذیرایی و اسکان زائران حسینی را دارند.

وی،در پایان ثبت موکب امامزاده محمد(ع) شهر نوش‌‌آباد به شماره 124 در ستاد بازسازی عتبات عالیات را تاکیدکرد و گفت:خدمت و نوکری در دستگاه امام حسین(ع) بویژه به زائران کربلا و پیاده روی اربعین حسینی افتخاری بزرگ و پرخیر و برکت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.