اهواز؛

راهی شدن کاروان حامل کمک های مردمی دزفول به مرز چذابه

امام جمعه دزفول گفت: با برپایی موکب دزفول در مرز چذابه این کمک ها در اختیار زائران اربعین حسینی قرار می گیرند.

راهی شدن کاروان حامل کمک های مردمی دزفول به مرز چذابهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی امام جمعه دزفول با اشاره به برپایی موکب دزفول در مرز چذابه اظهار کرد:موکب دزفول که در زمینی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع آماده سازی شده از جمله بزرگترین موکب های مستقر در مرز چذابه می باشد که از امکانات لازم برای خدمات رسانی به زائران آماده است.

وی گفت :موکب دزفول از روز شنبه در مرز چذابه برپا شده و خدمات رسانی به زائران کربلا در این موکب تا پس از اربعین حسینی نیز ادامه دارد.

امام جمعه دزفول افزود: در موکب دزفول امکانات لازم برای استراحت زائران کربلا فراهم شده ضمن اینکه تمهیدات لازم برای پذیرایی و توزیع غذا بین زائران در این موکب پیش بینی شده و در حال انجام است.

حجت الاسلام قاضی با تشکر از کمک های اهدایی مردم خیر دزفول به اربعین حسینی بیان داشت: مردم دزفول که در عرضه های مختلف دفاع مقدس همواره پیشگام بوده اند اینبار نیز با برپایی بزرگترین موکب در مرز چذابه در خدمت زائران کربلا می باشند.

وی راهپیمایی اربعین حسینی را بزرگترین حرکت و همایش عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) دانست و افزود:پیام راهپیمایی اربعین حسینی وحدت و انسجام مسلمانان در سراسر جهان است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.