کرمان؛

پلمپ6 واحد صنفی در کرمان

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در طرح امنیت غذایی دیروز 6 واحد صنفی پلمپ، دو واحد غیرفعال و به دو واحد صنفی اخطار داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدعلی سلیمانی صبح امروز در حاشیه نشست قضایی دادسرای عمومی و انقلاب گفت: طرح جامع ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی در 10 محور بعد از ماه صفر در سراسر استان کرمان اجرا می‌شود که برخورد با پدیده بدحجابی و برخورد با خودروهایی که آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند از جمله محورهای این طرح است.

معاون دادستان کرمان اظهار کرد: جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، برخورد با فروشندگان لباس‌های مروج فرهنگ غربی و مبارزه با مزاحمان خیابانی از دیگر محورهای طرح جامع ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی استان کرمان است.

سلیمانی ابراز داشت: مبارزه با جرائم مشهود و نظارت بر رفتار ضابطان در مواجهه با جرائم مشهود از جمله محورهای طرح جامع ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی است.

وی درباره مکانیزم طرح جامع ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی عنوان کرد: گشت‌های مشترک انتظامی و قضایی با قاضی همراه در سطح شهر حاضر می‌شوند و آموزش ضابطان و مشاهده مسائل و صدور دستورهای لازم صورت می‌گیرد و موارد به کارگروه‌ها می‌رود و بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار