وزیر ارتباطات خبر داد:

مکالمه با عراق 50 درصد کاهش یافت

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری در دیدار با همتای عراقی خود از امکانات ویژه صورت گرفته برای زائرین اربعین حسینی خبر داد.

مژده به زائران اربعین : مکامله با عراق 50 درصد کاهش یافت//نمایه نداردبه گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با همتای عراقی خود از اقدامات انجام شده در خصوص مراسم اربعین امسال خبرداد و عنوان کرد که تمام تلاش ها صورت گرفته تا زائرین در مدت سفر زیارتی خود هیچ مشکلی برای ارتباط خود و خانواده هایشان نداشته باشند.

در این خصوص برای بهبود مکالمات از مسیر مهران ظرفیت خطوط ما دو برابر شده به این معنی که 33 خط E1 ما به 64 خط افزایش یافته و پشتیبانی از 6 مسیر صوتی کشور و داده از طرف همتای عراقی ما تایید شد. 

همچنین طرف عراقی نیز وعده کاهش تعرفه های را داده است تا زائران بتوانند از این فرصت ها استفاده کنند.

طی صحبت های صورت گرفته با مقامات عراقی درصدد کاهش هزینه های بالای دیتا در عراق هستیم و به زودی تعرفه رومینگ صوتی و دیتا بین دو کشور برای اپراتورهای مختلف اعلام خواد شد.

همچنین جهرمی معاون وزبر وزارت ارتباطات از زائران خواست تا با توجه به تعرفه های تعیین شده از امکانات اپراتوری که کمترین نرخ را دریافت می کند استفاده کنند. ضمن اینکه بدلیل قیمت بالای نرخ مکامله جابجای یا همان رومینگ در عراق استفاده از سیم کارت های عراقی به صرفه تر خواهد بود. در کنار این موارد اپراتورهای عراقی نیز بسته های تشویقی خاصی را برای مکالمه و دیتای زائران ایرانی در نظر گرفته اند که کاهش هزینه ها را به دنبال خواهد داشت.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار