ساری؛

معرفی واحد های صادراتی نمونه مازندران

27 آبان ماه از واحد های صادراتی نمونه مازندران تقدیر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدپور عمران رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت مازندران گفت : همه ساله براساس شاخص ها و معیارهایی نظیر درآمد ارزی حاصل از صادرات گستردگی، حفظ و ماندگاری بازارهای هدف و نفوذ به بازارهای جدید، سابقه فعالیت صادراتی، حضور فعال در نمایشگاههای بین المللی داخلی وخارجی، حضور در هیاتهای بازرگانی و بازاریابی اعزامی به خارج از صادرکنندگان فعال در این زمینه در مراسمی نمادین تقدیر می شود.

وی افزود : براساس مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان در این مراسم از 25 صادرکننده نمونه استان که موفق به کسب امتیاز لازم شدند با حضور مقامات کشوری و استانی با اهداء لوح تقدیر و تندیس ،تجلیل می شود.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران گفت : از شرکت فرآورده های لبنی کاله آمل که موفق به کسب مدال افتخار صادرات سال 1395 شد، در این مراسم بعنوان چهره ماندگار صادراتی تجلیل می شود.

محمدپورعمران هدف از تجلیل را ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات کالاها و خدمات غیرنفتی،ایجاد انگیزه و رقابت بین صادرکنندگان ،تحقق اهداف صادراتی و شناسایی الگوهای موفق در عرصه صادرات عنوان کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.