کرمانشاه؛

توسعه شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه فراهم کننده بسترهای اشتغال بیشتر برای جوانان کرمانشاهی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دکتر رازانی گفت : عوامل تحول آفرین در جوامع را می توان به عواملی همچون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و تکنولوژیک دسته بندی کرد.

وی گفت: در ایران اسلامی موضوع شرکت های دانش بنیان و حوزه فناوری همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته و توسعه این بخش یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود. دولت تدبیر و امید نیز توسعه این حوزه را با جدیت دنبال کرده و شرکت های فعال در این عرصه را مورد حمایت ویژه قرار داده است.
وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان از جمله حوزه‌هایی است که می تواند اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم قابل توجهی را برای جوانان خوشفکر ایجاد کند.
دکتر رازانی با اشاره به اینکه طی این سال ها فعالیت های خوبی در زمینه شرکت های دانش بنیان در کرمانشاه انجام گرفته است در ادامه اظهار داشت: در استان کرمانشاه تاکنون 55 شرکت دانش بنیان تاسیس شده که 2/2 درصد از کل شرکت های کشور را شامل می شود و در مقایسه با جمعیت استان رقم قابل قبولی محسوب می شود.
استاندار کرمانشاه توسعه این شرکت ها را یکی از جهت گیری های کلی مدیریت ارشد استان عنوان کرد و گفت: ساختمان مجموعه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه سال هاست تکمیل نشده است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.