اکثر رای دهندگان آمریکایی بر این باورند رسانه‌های این کشور تمایل به پیروزی نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از تایمز ایندیا، اکثریت کسانی که برای شرکت در انتخابات آمریکا ثبت نام کرده‌اند، با سخن «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواه موافقند که رسانه‌های این کشور حامی «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات ریاست جمهوری این کشور هستند.

ترامپ اغلب رسانه‌ها را متهم به گرایش به سوی کلینتون در انتخابات سال 2016  نموده و اینک 52 درصد رأی دهندگان با ترامپ موافقند. در مقابل هشت درصد نیز می گویند، رسانه‌ها حامی ترامپ هستند و 38 درصد نیز می گویند که رسانه‌ها هیچ گرایشی به طرف خاصی ندارند.

در این نظرسنجی که توسط موسسه «گالوپ» انجام شده، نه فقط اغلب ثبت ‌نام‌کنندگان برای انتخابات، رسانه‌ها را جهت‌ دار می‌دانند، بلکه 87  درصد این گروه از افراد معتقدند  رسانه‌ها در جهت‌ گیری خود حامی کلینتون بوده‌اند.

نظرسنجی‌موسسه گالوپ همچنین نشان داد اینک برداشت مردم آمریکا نسبت به گرایش رسانه‌ها به سوی نامزد خاصی بیشتر از رقابت‌های سال 2004 شده است.

براساس این گزارش، 90 درصد هواداران ترامپ معتقدند گرایش رسانه‌های آمریکا به سوی کلینتون است و در نقطه مقابل 63 درصد موافقان هیلاری کلینتون بر این باورند رسانه‌های این کشور از هیچ نامزدی حمایت نمی ‌کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار