سمنان;

مهار حریق خودروی پراید در سمنان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان گفت: خودروی پراید که در حال حرکت طعمه حریق شده بود توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 1 بطور کامل مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  سعید اسمعیل پور  اظهار داشت : با تماس شهروندان با فوریت های 125 مبنی بر حریق خودرو پراید در کمترین زمان ممکن آتش نشانان در محل حاضر شدند.
وی افزود: در این حادثه خودروی پراید که به گفته مالک در حال حرکت  طعمه حریق شده بود و در حال گسترش به دیگر قسمت ها  بود توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 1 بطور کامل مهار شد.
وی از اعزام 1 دستگاه خودرو به همراه 3 آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : حادثه میدان امام حسن (ع) به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل شروع به اطفاء نمودند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری سمنان اظهار داشت: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که خودروی پراید کاملا" شعله ور بوده و در حال پیشروی به دیگر قسمت ها می باشد که مامورین بلافاصله به وسیله آب خودروئی و خاموش کننده دستی حریق را کاملا" مهار کردند.
وی در پایان یاداور شد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند به همراه داشتن یک خاموش کننده در خودروها ضرروی می باشد تا در حوادث مشابه از آن جهت اطفاء و جلوگیری از پیشروی حریق استفاده شود.
انتهای پیام / ه
برچسب ها: مهار ، آتش سوزی ، پراید ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار