شیراز؛

پذیرش زائران اربعین حسینی در موکب های اوقاف

همزمان با شروع حرکت کاروان ها به سمت کربلا از نوزدهم آبان ماه موکب های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس میزبان زائران حسینی خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در این خصوص گفت: باتوجه به اینکه آستان مقدس امامزاده حسن(ع) در مسیر حرکت زائرین حسینی واقع شده است، موکب های اوقاف استان فارس در قالب برپایی ایستگاه های صلواتی به زائرین حسینی خدمات رفاهی مختلف ارائه می دهند.  
وی ادامه داد: این خدمات رفاهی شامل اطعام و پذیرایی از زائران و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) است که از طریق برپایی آشپزخانه های سیار در موکب ها با چای، شربت و کیک از زائرین پذیرایی خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: تهیه و توزیع بسته های اطلاع رسانی فرهنگی از دیگر خدمات این موکب ها است که به کاروان های اربعین حسینی اهداء می شود.  
وی افزود: براساس تعامل و هماهنگی بوجود آمده با جمعیت هلال احمر استان فارس تعداد 5 خیمه خدمات رسانی در جوار منطقه امامزاده حسن(ع) برپا می شود که با حضور تعداد 6 نفر امدادگر خدمات امدادی به زائران ارائه می شود.
حجت الاسلام و المسلمین سیدعباس موسوی اظهار کرد: فضاسازی برای اقامه نماز جماعت زائران در این مکان تدارک دیده شده است.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار