انتقاد مجدد ترامپ از ایران و اوباما

نامزد جمهوری‌خواهان بار دیگر از عملیات آزادسازی موصل انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، روز گذشته در حالیکه هیلاری کلینتون – نامزد انتخاباتی حزب دموکرات – برای افزایش محبوبیت خود با تعدادی از ستاره‌های موسیقی به کلیولند رفته بود، دونالد ترامپ – رقیب جمهوری‌خواه او – مثل همیشه به تنهایی و با اتکا به شهرت خود به شهر "هرشی" در ایالت پنسیلوانیا رفت و هزاران نفر را در اطراف خود جمع کرد.

نامزد جمهوری‌خواهان در پنسیلوانیا طبق معمول سخنرانی‌اش را با انتقاد از باراک اوباما – رئیس جمهور آمریکا – آغاز کرد و وی را به دلیل آنچه "فعالیت تبلیغاتی بدون وقفه برای هیلاری کلینتون" خواند، مورد سرزنش قرار داد. 

ترامپ در ادامه با بیان اینکه اوباما بجای انجام وظایف ریاست جمهوری خود برای جلب حمایت از کلینتون به این شهر و آن شهر می‌رود، گفت: البته بهتر است که او کار نکند و این به نفع همه ماست!

میلیاردر آمریکایی در بخش دیگری از سخنرانی خود در پنسیلوانیا، عملیات آزادسازی موصل را نیز بار دیگر مورد انتقاد قرار داد و مدعی شد تلاش دولت عراق برای بازپس گیری مناطق خود از داعش در نهایت به نفع ایران تمام خواهد شد. ترامپ در ادامه ادعای بی‌اساس خود گفت: "ما از عملیات موصل نفعی نخواهیم برد؛ چراکه عراق را قبلاً به ایران داده‌ایم و اکنون آنها (ایرانی‌ها) در حال پیشروی در این کشور هستند." 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار