مایکل مور: ترامپ یک "کوکتل مولوتف" در دست رأی‌دهندگان است!

مستندساز معروف آمریکایی، نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری را به یک نوع بمب دست‌ساز تشبیه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان بی سی، مایکل مور، مستندساز آمریکایی، روز جمعه در مصاحبه ای اظهار کرد: «هیچ گاه نمی خواهم آنقدر در زندگی راه خطا بروم که ترامپ را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنم.» وی در ادامه گفت: «مردم نگران و عصبانی هستند. آنها از وضع موجود راضی نیستند و می خواهند ترامپ را مانند یک کوکتل مولوتف به سمت نظام فعلی پرتاب کنند.»

این مستندساز آمریکایی توضیح داد که ایدئولوژی و اندیشه های ترامپ زیرمجموعه هیچ یک از گروه های سرمایه‌داری، جامعه گرایی و یا حتی دموکراسی قرار نمی گیرد. وی گفت: «ایدئولوژی او همین است: دونالد جی ترامپ. او به دونالد جی ترامپ اعتقاد دارد! اگر مساله ای برای او سود داشته باشد، خوب است. اگر مساله ای خلاف خواست و نظر وی باشد، پس بد است.»

مایکل مور اظهار کرد: «ترامپ دوست دارد هرچیزی را به زبان آورد تا در رقابت های انتخاباتی پیروز شود. تنها دلیلی که وی در گود رقابت باقی مانده همین است.»

مایکل مور، که خود ساکن میشیگان است، گفت او در تلاش است برای مردم ایالتش توضیح دهد ترامپ سعی دارد آنها را فریب دهد. مور در خصوص کلینتون گفت: «نامزد دموکرات‌ها بالغ تر است. او یک فرد منطقی است که پیش از هر چیزی، مسائل را می سنجد.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار