معاون برق و انرژی وزیر نیرو؛

دستیابی به جدیدترین فناوری ها در صنعت برق /10 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های بخش برق پرداخت شد

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: حضور پررنگ شرکت داخلی و خارجی در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق شرایط دستیابی به جدیدترین و خلاقانه‌ترین فناوری‌ها در حوزه صنعت برق کشور را فراهم می کند.

10 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های بخش برق پرداخت شدبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ فلاحتیان معاون برق و انرژی وزیر نیرو  در حاشیه آیین آغاز به‌کار شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه فضایی را ایجاد کرده که تمامی شرکت‌ها آخرین محصولات و تجربیات خود را ارائه دهند 

وی افزود: قطعا حضور این همه شرکت داخلی و خارجی شرایطی را فراهم خواهد کرد که به جدیدترین و خلاق ترین فناوری حوزه صنعت برق دست پیدا کنیم.

فلاحتیان تصریح کرد: در حال حاضر قیمت برق به صورت تکلیفی و در چارچوب سیاست های ابلاغی تعیین می شود، بنابراین بین قیمت تمام شده و قیمتی که از مردم دریافت می شود تفاوت زیادی وجود دارد.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو اظهارداشت: البته برای رفع این مشکل میان دولت و مجلس گفتگوهایی برای تعیین منبعی جهت پرداخت مابه التفاوت قیمت تکلیفی و قیمت تمام شده برقرار است.

فلاحتیان تأکید کرد: در سه سال گذشته کمک های بسیار خوبی از طرف دولت به صنعت برق صورت گرفته است و بدهی‌های صنعت برق که پیش از این بیش از 30 هزار میلیارد تومان بوده به حدود 20 هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی تصریح کرد: در همین یک سال اخیر حدود 10 هزار میلیارد تومان از بدهی های وزارت نیرو در صنعت برق تسویه شده است.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: برق یک محصول مدام و مستمر است که مردم به صورت مداوم نیاز به آن را در زندگی روزمره خود احساس می کنند، به همین خاطر، وقفه اندک در خدمت رسانی در این حوزه می تواند جامعه را دچار مشکلات عدیده کند.

وی عنوان کرد: با این وجود در طول سه سال گذشته بیش از 6 هزار مگاوات نیروگاه جدید وارد مدار شده است و هزاران کیلومتر شبکه توزیع برق توسعه پیدا کرده است، بنابراین در شرایطی هستیم که انشاالله با کمک همه مسوولان شاهد رشد و رونق روزمره برای این صنعت خواهیم بود.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار