خاش

دادستان خاش خواستار توجه به خانواده زندانیان شد

دادستان شهرستان خاش گفت: خانواده زندانیان بواسطه اینکه سرپرست و یا نان آور شان در بند می باشد و هیچ گونه حامی و پشتیبانی ندارند نیازمند توجه، تکریم و رافت اسلامی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رضا حکمیتان در دیدار مشترک فرماندار، رئیس اداره زندان و رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خاش با شماری از خانوده مددجویان تحت حمایت اداره زندان خاش افزود: تامین نیازهای اساسی، فرهنگی، علمی و آموزشی همسران و فرزندان زندانیان باید در دستور کار مسئولان و خیران باشد.

وی اظهار داشت: نگاه دستگاه قضائی بر این است که هیچ فردی در زندان نماند و خالی کردن زندان ها در اولویت حوزه قضائی قرار دارد.

دادستان خاش انجام کارهای فرهنگی، آموزش های فنی و مهارتی و کمک به مباحث اشتغالزایی زندانیان و اصلاح و تربیت آنان را از برنامه های اولویت دار سازمان زندانها عنوان کرد که قطعا همکاری های دولت و خیران به رفع مشکلات این قشر کمک می کند.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش هم گفت: نگاه دولت و دستگاه قضایی به زندانیان از نوع شفقت و مهربانی و اصول اسلامی و انسانی می باشد لذا توصیه و تاکید ما در مجموعه دولت ترویج مباحث فرهنگی و اخلاقی در جامعه بوده که از این طریق به سلامت جامعه کمک می شود.

نوراحمدهاشمزهی رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان خاش نیز اظهار داشت: در طول سال تلاش می کنیم بخشی از نیازهای زندانیان و خانواده های آنان را در ابعاد فرهنگی، آموزشی و معیشتی تامین نمائیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.