فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع):

برگزاری رزمایش "شهدای مدافع حرم" بسیج کشور به مرکزیت لرستان

فرمانده قرارگاه مرکزی امام هادی(ع) گفت:در 14 استان کشور به مرکزیت لرستان رزمایش"شهدای مدافع حرم " در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛55سردار فضلی امروز صبح پس از حضور در قرارگاه امام هادی سپاه حضرت ابوالفضل لرستان و اعلام آغاز رزمایش الی بیت المقدس با اذن رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به صورت ویدیو کنفرانس با سراسر کشور در صبحگاه رزمایش بسیجیان خرم آباد شرکت کرد.

وی در این مراسم گفت:هم اکنون در 72 شهرستان رزمایش الی بیت المقدس  در حال برگزاریست و در 14 استان شامل ایلام ،گیلان ،همدان ،البرز،خوزستان، قزوین ،اصفهان ،شهرکرد،کردستان ،کرمان ،کرمانشاه،مازندران ،فارس و به مرکزیت لرستان این رزمایش با نام "شهدای مدافع حرم" برگزار می شود.
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود:این رزمایش مایه یاس دشمنان ایران و آرامش مردم کشور است.
 
سردار فضلی با اشاره به اینکه دشمنان و منافقان در یک روز 74 ترور در مرزهای کشور انجام دادند اظهار داشت:در ایران 17 هزار نفر بخاطر همین ترور ها به شهادت رسیده اند.
 
وی درادامه با اشاره به یوم الله 13 آبان اظهار داشت : 13 آبان ماه یاد آور فتح لانه جاسوسی و انقلاب دوم ملت ایران به تعبیر امام راحل است.
 
سردار فضلی اضافه کرد : انقلاب اسلامی دارای سه پایه قرآن ،عترت و مردم است که مردم به دفاع از دین خدا پیشگام میدان های مختلف بوده اند.

سردار فضلی گفت : ملت ایران امروز نیز در میدان مقاومت و مجاهدت نقش پر رنگی دارند و حضور آنها در72 شهرستان کشورو شرکت در رزمایش شهدای مدافع حرم بیانگر این امادگی است.

وی افزود : انقلاب اسلامی سه تفاوت ،نقش و ظهور ولایت فقیه ،قانون اساسی مبتنی بر اسلام و دشمن ستیزی با ادوار گذشته دارد.
وی اظهار کرد :امروز ملت ایران در برابر اربده های رژیم غاصب اسرائیل و زورگویی های آل سعود در منطقه ایستادو مستحکم از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی 70 هزار مستشار آمریکائی و غربی ا ز کشور اخراج شد و همین مسئله باعث توطئه های آنان در سال های پس از انقلاب اسلامی بر علیه این کشور شده است.
 
وی گفت:ما در حال تقویت و افزایش نیروی گردان های امام حسین(ع) ، امام علی (ع) ، بیت المقدس و کوثر هستیم.
فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) افزود:اهداف و طرح هایی در این رزمایش ها مشخص شده است که به دنبال پیاده سازی همه آنها هستیم.
 
سردار فضلی با بیان اینکه ما باید آمادگی خود را به رخ جهانیان بکشیم گفت: برخی از گردان های ما در حال تمرینات شبانه روزی  هستند تا با آمادگی کامل در مقابل دشمنان نظام بایستند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.