در دیدار معاون وزیر ارتباطات با مراجع عظام تقلید صورت گرفت؛

تاکید مراجع تقلید بر ضرورت پیشبرد شبکه ملی اطلاعات

محمدجواد آذری جهرمی با چند تن از مراجع تقلید دیدار و در خصوص اقدامات صورت‌گرفته در زمینه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی معاون وزیر ارتباطات و مدیر شرکت ارتباطات زیر ساخت روز گذشته (چهارشنبه) پس از افتتاح مرکز NIX قم در راستای مراحل اجرایی فاز دوم شبکه ملی اطلاعات، دیداری با آیات عظام جوادی آملی، مکارم شیرازی و سبحانی داشت که ضمن ارایه گزارش از آخرین وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات،  تلاش‌های صورت پذیرفته برای سالم‌سازی فضای مجازی را نیز تشریح کرد.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی پس از استماع گزارش‌ها ضمن تشکر از اقدامات انجام پذیرفته بر ادامه این مسیر با جدیت و ضرورت تسریع در اجرای ادامه پروژه‌های مهم شبکه ملی اطلاعات تأکید داشتند.

آیت‌الله سبحانی ضمن تشکر از اقدامات، به ضرورت همدلی همه گروه‌های کشور در مقابله با مصادیق و ادامه اجرای شبکه ملی اطلاعات تأکید و همدلی را کلید موفقیت در این موضوعات مهم عنوان کردند.

حضرت آیت‌الله جوادی آملی نیز با تاکید بر تکیه به توانمندی جوانان ایرانی که در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند و توانستند در حوزه موشکی کشور را به یکی از قدرت‌های برتر دنیا برسانند رشد دانش و سواد سایبری در دست‌اندرکاران توسعه فناوری اطلاعات در کشور را ضرورتی لازم برای اقدامات ایجابی و سلبی دانستند. همچنین تسریع در ادامه اجرای شبکه ملی اطلاعات در مقابله همه جانبه با مصادیق ضد دین، فحشا و منکرات را به عنوان یک ضرورت مهم مطرح کردند.

منبع روابط عمومی وزارت ارتباطات

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار