شیراز؛

تأمین روشنایی در نواحی صنعتی لارستان

مدیر شهرک های صنعتی لارستان از اتمام پروژه تأمین روشنایی نواحی صنعتی حسن لُری و پشته سنگر شهرستان لارستان به طول بیش از 5 هزار متر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا پیمان فر مدیر شهرک های صنعتی لارستان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی از وظائف این شرکت است، گفت: کار روشنایی ناحیه صنعتی «حسن لُری» به طول دو هزار و 500 متر به اتمام رسیده است که برای این پروژه از 33 پایه فلزی و حدود 50 پایه سیمانی با اعتباری بالغ بر250 میلیون تومان انجام شده است.
وی ادامه داد: برای ناحیه صنعتی «پشته سنگر» به متراژ دو۲ هزار و 600 متر شبکه روشنایی با نصب 60 پایه سیمانی به مبلغ 300 میلیون تومان صورت گرفته است.
پیمان فر با بیان اینکه ناحیه صنعتی «حسن لُری» لارستان با 13 هکتار مساحت به 22 قطعه تقسیم شده است، افزود: تمام زمین های این شهرک واگذار شده و در حال حاضر ۹ واحد فعال ، 9 واحد در حال ساخت و 4 واحد تعطیل در آن مستقر است.
مدیر شهرک های صنعتی لارستان با بیان اینکه ناحیه صنعتی «پشته سنگر» شهر لار 13 هکتار وسعت دارد که برای توسعه این ناحیه 66 هکتار دیگر زمین در نظر گرفته شده است، افزود: در ناحیه صنعتی پشته سنگر 11 قطعه زمین واگذار شده که 5 واحد صنعتی فعال و 6 واحد در حال ساخت در آن وجود دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار