شیراز؛

نصب پل ‌های هوایی مکانیزه در نقاط مختلف مرودشت

معاون خدمات شهری شهردار مرودشت از نصب چند پل هوایی مکانیزه در نقاط مختلف این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدرضا زارع معاون خدمات شهری شهردار مرودشت گفت: خدمت در شهرداری به‌ واسطه ارتباط مستقیم با مردم بسیار لذت‌بخش است و همواره در جلسات بر ارتقا خدمت به شهروندان تأکید شده است.
وی از نصب چند پل هوایی مکانیزه استاندارد و پیشرفته در نقاط مختلف شهر مرودشت خبر داد و بیان کرد: افزایش جمعیت و به‌تبع آن استفاده بیش‌ازپیش از خودرو در این شهر، ضرورت ساخت پل‌های عابر پیاده را دوچندان کرده است.
زارع به اهمیت نصب پل‌های هوایی اشاره کرد و افزود: به‌ منظور ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی به‌تناسب جمعیت مناطق و نیازسنجی‌های انجام‌شده این اقدام به‌زودی عملیاتی می شود.
معاون خدمات شهری شهردار مرودشت همچنین از احداث پارک امام هادی (ع) در فاز دوم محله معلم این شهر خبر داد و افزود: عملیات خاک‌ ریزی، لبه‌گذاری، موزاییک فرش، لوله‌ گذاری و نصب چراغ‌ های روشنایی در زمینی به مساحت سه هکتار انجام‌ گرفته که امیدواریم بتوانیم تا پیش از پایان امسال به‌ بهره‌ برداری برسانیم.
وی گفت: توسعه پارک‌ های محلات یکی از مهم‌ترین سیاست‌ های شهرداری است زیرا با این اقدام می‌توانیم از ترافیک جمعیتی در پارک‌ های بزرگ شهر بویژه در ایام تعطیل بکاهیم.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.