علاسوند: بی صبرانه منتظر بازی با گیتی‌پسند هستیم

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: ما بی صبرانه منتظر بازی با گیتی‌پسند هستیم و امیدواریم مقابل آنها بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

كياوش علاسوند سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز به خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دیدار این تیم در مقابل آذرخش بندر عباس گفت: در ابتدا آذرخش شروع  بهتری داشت اما خوشبختانه توانستیم در همان نیمه نخست با 2 گل از این تیم پیشی  بگیریم و در نیمه دوم بازهم مثل همیشه نبودیم و تاکتیک‌های تدافعی آذرخش دست و پای مارا بسته بود. اما خدارا شاکر هستم که در روز بدمان هم توانستیم 3 امتیاز را کسب کنیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.


وی در خصوص صدر نشینی تیم گیتی ‌پسند بیان کرد: ما بی صبرانه منتظر بازی با گیتی‌پسند هستیم و دوست داریم در مقابل آنها بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم.


سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز در پایان در مورد بازی آینده این تیم در مقابل مس سنگون اظهار کرد: هفته آینده باید به مصاف مس سنگون برویم به هر حال این تیم در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد و به طور قطع بازی بسیار زیبایی را شاهد خواهیم بود، ماهم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم با دست پر از این دیدار بیرو بیاییم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار