شمس: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد: خوشبختانه بازی‌های سخت ما به اتمام رسیده است و از اینجا به بعد می‌توانیم امتیاز بیشتری کسب کنیم.

حسین شمس سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی این تیم در مقابل گیتی‌پسند اصفهان اظهار کرد: بازی بسیار خوب و زیبایی بود و ما این دیدار را با 5 نفره آغاز کردیم که در همان ابتدای بازی با اشتباه داوری یک پنالتی به ضرر ما گرفته شد و شیرازه تیم ما برهم خورد و نیمه نخست را با باخت 3 بر 1 به پایان رساندیم و در نیمه دوم موفق شدیم 4 گل را به ثمر برسانیم اما متاسفانه 6 گل دریافت کردیم و بازنده دیدار شدیم.


وی ادامه داد: به تیم گیتی پسند تبریک می‌گویم و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم، دلیل 5 نفره بازی کردن تیم ما هم این بود که از لحاظ  نفری حریف تیم گیتی پسند نمی‌شویم به همین ترتیب تصمیم گرفتیم انتحاری بازی کنیم.


سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد در خصوص بازی در مقابل تیم مقاومت البرز گفت: خوشبختانه بازی‌های سخت ما به اتمام رسیده است و از اینجا به بعد می‌توانیم امتیاز جمع کنیم. مقاومت البرز  هم تیم بسیار خوبی است و در 2 هفته گذشته تواسته دو مساوی کسب کند به هرحال هر دوتیم بسیار جوان هستند و این بازی نبرد جوانان است امیدوارم بتوانیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار