مشهد؛

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در ششتمد سبزوار

یادواره شهیدای دانش آموز شهر ششتمد از توابع شهرستان سبزوار برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در ششتمد سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت: امنیت، عزت، توسعه و آسایش امروز حاصل خون شهیدانی است که مایه افتخار جمهوری اسلامی هستند و شهدا با گذشتن از جان و مال خود به نماد واقعی شجاعت و ایثار تبدیل شده اند.
سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: شهدای دانش آموز در دوران دفاع مقدس به رغم اشتغال به درس با لبیک به فرمان امام راحل به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافتند.
وی گفت: امروز دانش آموزان و نسل جوان باید شهدا را الگوی خود در زندگی قرار دهند و فریب تبلیغات دشمن در هجمه فرهنگی را نخورند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار افزود: ملت ایران همواره از ارزش ‌ها و آرمان ‌های انقلاب اسلامی دفاع کرده و تا آخرین نفس پای ارزش‌ ها و آرمان ‌های انقلاب اسلامی می ایستند.
سرهنگ مظلوم گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی پیروی از ولایت فقیه، اتحاد و وحدت مسئولان و مردم است.
وی شکل گیری بیداری اسلامی و جبهه مقاومت را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدای مدافع حرم و رزمندگان مقاومت با قدرت در برابر زورگویی استکبار جهانی پایداری می کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار افزود: مهمترین رسالت و وظیفه همگان در عرصه کنونی ادامه راه شهدای والامقام است که مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بار دیگر با آرمان های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدا بیعت می کنند.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.