مشهد؛

باید فساد استکبار جهانی در دنیا افشا و مسلمانان جهان بیدار شوند

امام جمعه مشهد گفت: باید فساد استکبار جهانی در دنیا افشا و مسلمانان جهان بیدار شوند.

باید فساد استکبار جهانی در دنیا افشا و مسلمانان جهان بیدار شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در همایش 'نهضت بیداری در خطبه های علوی' افزود: نباید در برابر ناآگاهی مردم که باعث می شود افراد ارزشمدار یا مخالف خط حضرت امام حسین (ع) و دلبسته به غرب را نشناسند، غفلت کنیم.
وی گفت: ناآگاهی مردم باعث می شود با دست خود افراد وابسته به استکبار را به سرنوشت خود مسلط کنند یا به علت غفلت فقط دنبال کار و کاسبی خود باشند.
امام جمعه مشهد افزود: کسی که در راس مدیریت جامعه قرار می گیرد باید با رهبری و حجت حضرت امام حسین (ع) زاویه نداشته و وابسته و مطیع رهبری باشد.
آیت الله علم الهدی گفت: باید در فضای امن و جامعه و نظام مقتدر که در سایه رهبری حجت امام زمان (عج) تمام منطقه را تحت سلطه خود گرفته است در راه بیدارسازی حسینی فعالیت کنیم.
وی افزود: بیداری حسینی تنها با شنیدن سرگذشت کربلا و گریه کردن برای حضرت امام حسین (ع) به دست نمی آید بلکه باید از فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی و وجود نایب امام زمان (عج) استفاده کرد و کاری را که اهل بیت (ع) بعد از واقعه کربلا در شرایط سخت انجام دادند، ما در شرایط امن انجام دهیم.
امام جمعه مشهد گفت: اهل بیت (ع) ثابت کردند که در بدترین وضعیت و شرایط می توان در برابر ظلم ایستاد و افشاگری کرد و نتیجه فعالیت کمتر از 10 روز اهل بیت (ع) در شام باعث شد مردمی که از اسارت اهل بیت (ع) در ورود به شام خوشحال بودند بعد از 10 روز متحول شده و اشک بریزند.
آیت الله علم الهدی افزود: باید از ظرفیت مناطق کم برخوردار که هنوز رفاه طلبی در آن وجود ندارد و دیانت، تقوا و عشق به اهل بیت (ع) در آن حاکم است برای بیداری حسینی استفاده کرد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.