ایلام؛

افتتاح کتابخانه عمومی در عباس آباد

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان ، از افتتاح یک باب کتابخانه عمومی در هفته کتاب در روستای عباس آباد از توابع دره شهر در هفته کتاب خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، مراد جلیلیان در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان دره شهر با بیان اهمیت ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مردم جامعه گفت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی نیازمند همکاری و همراهی نهادها و دستگاههای فرهنگی است.


وی افزود: بدلایلی گرایش به سوی مطالعه و کتابخوانی در بین مردم جامعه پایین است و این موضوع نیازمند انجام کارهای کارشناسی در خصوص نیازهای روحی و روانی مردم است.

جلیلیان یادآور شد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان در طول یکسال گذشته تلاش های خوبی در زمینه فرهنگی انجام داده است و وضعیت کتابخانه ها و کتابخوانی تغییر کرده اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی داریم.

وی افزود: امسال بدلیل همزمانی ایام بزرگداشت هفته کتاب با اربعین حسینی، برنامه های این هفته از 16 تا 26 آبان برگزار خواهد شد و انتظار داریم که ادارات و نهادهای فرهنگی در هر چه باشکوه تر نمودن برنامه ها در این ایام با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دره شهر همکاری کنند.

حضور در زندان شهید صیاد شیرازی این شهرستان و بازدید از کتابخانه مشارکتی از دیگر برنامه های مدیرکل کتابخانه های عمومی در شهرستان دره شهر بود.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.