اهواز؛

لزوم توجه به مشکلات صنعتی ماهشهر

استاندار خوزستان گفت : ماهشهر یک موقعیت استراتژیک و حساسیت خاصی دارد و می طلبد که بیشتر نسبت به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از منطقه اقتصادی پتروشیمی ماهشهراظهار کرد: یکی از وظایف استاندار سرکشی به حوزه های تحت مسئولیتش است تا از روند امور جاری در استان مطلع باشد. همچنین با بازدیدهای مختلف مسائل اجتماعی، سیاسی، عمرانی و فرهنگی هر کدام از مناطق را نیز باید بررسی کند.

وی افزود : ماهشهر یک موقعیت استراتژیک و حساسیت خاصی دارد و می طلبد که بیشتر نسبت به آن توجه شود. بعضا ممکن است سرفه اقتصادی در ماهشهر باعث سرماخوردگی در کل اقتصاد خوزستان شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: باید بیشتر از ماهشهر مراقبت کرد تا چرخ اقتصاد خوزستان و کل کشور به خوبی بچرخد و مشکلات احتمالی نیز برطرف شده و در راستای حل آن گام های لازم را برداریم.

شریعتی گفت :  معاون وزیر نفت برای بازدید و بحث بر روی برخی مسائل پتروشیمی ماهشهر در منطقه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر حضور پیدا کرد. انتظاراتی که صنعت از مدیریت منطقه برای فراهم کردن بسترهای لازم برای فعالیت، گسترش فعالیت و توسعه این صنایع در منطقه، انتظارات مدیریت منطقه از صنایع، تعاملات، اطلاع از وضعیت موجود از جمله این مسائل بودند.

وی افزود: طرح های در دست احداث و گسترش، به انجام رساندن مسئولیت های اجتماعی مورد انتظار از شرکت های پتروشیمی برای ماهشهر و بندر امام، شهرک های حاشیه ای که از خدمات اولیه زندگی هم محروم هستند و مسئولیتی که در این زمینه بر دوش شهرداری ها و صنایع احساس می شود و باید به آنها کمک کنند، از دیگر مباحثی بود که در جلسه با حضور معاون وزیر نفت در مورد آن بحث شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: مشکلات صنعت نیز بررسی شد و بنا بر رفع آنها داریم. این جلسات در طی سال به صورت مستمر برگزار و معاون وزیر نفت دوباره باز هم از این منطقه بازدید داشته باشد.

وی در پایان گفت: از مسئولان محلی برای تسهیل ارتباط صنعت با مردم و بهبود بخشیدن نگاه مردم نسبت به صنعت انتظار دارم.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.