آبادان ؛

کمبود امکانات فرهنگی و هنری در شادگان

شهرستان شادگان با کمبود امکانات فرهنگی و هنری مواجه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شرفی امام جمعه شادگان در دیدار با محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، گفت: شهرستان شادگان، جوان بوده اما نبود امکانات و فضاهای فرهنگی موجب ناشناخته شدن استعدادهای نهفته این شهرستان شده است.

حجت الاسلام سید مجید شرفی  افزود: شادگان در میان شهرستان های استان از لحاظ امکانات فرهنگی وضعیت مناسبی ندارد و بر اساس شاخص ها باید در جهت تامین امکانات و فضاهای فرهنگی این شهرستان توجه ویژه ای شود.

وی گفت: شهرستان شادگان در حالی یکی از مناطق مهم هنری استان خوزستان به شمار می رود که کمبود امکانات و فضاهای فرهنگی در این شهرستان به یک معضل تبدیل شده است.

امام جمعه شادگان  افزود: شادگان قطب فرهنگی و هنری استان خوزستان است و فعالیتهایی نظیر تئاتر، شعر، و... در شهرستان موج می زند ولی در کنار این همه ظرفیت توجه آن چنانی به بخش فرهنگی و هنری شهرستان در بخش امکانات نشده است.

حجت الاسلام شرفی ، اصلی ترین مشکل هنرمندان را نبود زیر ساخت ها و امکانات سرمایه دانست و گفت: اگر مسئولان استان بتوانند مشکلات زیر ساختی و امکانات را رفع کنند هنرمندان این شهرستان می دانند چگونه نقش فنی و هنری خودشان را ایفا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.