چابهار؛

دستبند پلیس بر دستان دو سارق حرفه ای و کشف 26 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری دو سارق و کشف 26 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمدنوربخش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت ومحتویات داخل خودرو در سطح حوزه ی استحفاظی شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان در دستور کار تیمی ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندروزه ی ماموران پلیس آگاهی و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت های صورت گرفته دو نفر از سارقان در این زمینه احراز هویت و شناسایی شدند. 

 فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: با جمع آوری اطلاعات و مستندات لازم و با هماهنگی انجام شده دو نفر را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار داده ودر یک اقدام ضربتی حین ارتکاب سرقت دستگیر کردند.
 
وی گفت: در تحقیقات تخصصی  بعمل آمده از سارقین مشخص شد که احدی از آنان دارای 5 فقره سابقه سرقت قبلی در کارنامه خود داشته و سارقین به 21 فقره انواع سرقت شامل: سرقت موتور سیکلت و محتویات داخل خودرو اعتراف کرده که پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی اعتراف کردند.

 سرهنگ محمد نوربخش در پایان خاطر نشان کرد: همراهی وتعامل مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری سارقان ومحرمان نقش بسزایی دارد وتقاضای پلیس از مردم این است ضمن رعایت توصیه های پلیس منازل و وسایل نقلیه خودرا به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.  
انتهای پیام/گ
برچسب ها: دستبند ، پلیس ، دستان ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار