کرمانشاه؛

چتر حمایتی بیش از هزار حامی بر سر ایتام

حامیان در سال ۹۵ بیش از یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ایتام اسلام آبادغربی مساعدت کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حامیان در سال ۹۵ بیش از یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ایتام اسلام آبادغربی مساعدت کردند که این میزان کمک از رشد ۱۷ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل برخوردار بوده است.

مدیر کمیته امداد امام شهرستان اسلام آباد غرب با بیان اینکه هم اکنون ۳۷۹ یتیم در این شهرستان از حمایت های پدرانمعنویبرخوردارهستند، گفت: چتر حمایتی هزار و ۱۹۴ حامی بر سر ایتام اسلام آبادغربی قرار دارد.

سید مهدی حجازی با تاکید بر اینکه هر یک از حامیان ماهیانه حداقل ۳۰۰ هزار ریال به هر یتیم تحت حمایت در شهرستان اسلام آباد غرب اهدا می کنند، افزود: این حامیان در شش ماهه نخست سال ۹۵ بیش از یک میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت اسلام آبادغربی اهدا کرده که از این میزان کمک یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال نقد و مابقی آن غیر نقد بود.

وی یادآور شد: طی شش ماه نخست سال ۹۴ حامیان یک میلیارد و ۳۸ میلیون ریال به ایتام تحت حمایت در این شهرستان اهدا کردند که میزان کمک های اهدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۷ درصدی برخوردار بوده است.

اکنون ۱۷۴ حامی از ۶۳ فرزند خانوار اسلام آبادغربی مشمول طرح محسنین که عموما سرپرست این خانوارها بیمار صعب العلاج و از کارافتاده هستند، حمایت می کنند.این حامیان نیز از ابتدای امسال تاکنون ۲۰۷ میلیون ریال به حساب فرزندان خانوارهای مشمول طرح محسنین در شهرستان اسلام آباد غرب واریز کرده اند.


انتهای پیام/پ


برچسب ها: کرمانشاه ، چتر ، حمایتی ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار