اردبیل؛

هفته اردبیل فرصت مناسبی برای معرفی بهتر استان است

استاندار اردبیل گفت: نامگذاری هفته اردبیل و برگزاری مراسم و برنامه های سالانه آن، فرصت مناسبی برای معرفی بهتر استان و تبیین بیش از پیش افتخارات استان در زمینه های فرهنگی،ورزشی،ادبی و هنری و عرفان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش که در نشست ارزیابی برنامه های هفته اردبیل و تجلیل از اعضای ستاد اجرایی، فعالان اجتماعی و سازمان های مردم نهاد فعال در بزرگداشت هفته اردبیل سخن می گفت، با اشاره به اینکه امسال مدیریت و مسئولیت برگزاری مراسم و برنامه های هفته اردبیل توسط تشکل ها و سازمان های مردم نهاد بویژه تشکل های جوان محور انجام گرفت، افزود: در مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی نیز مشارکت فعال سازمان های مردم نهاد اعم از پزشکان و پاکبانان چشمگیر بود.

وی به ضرورت توجه به سازمان ها و تشکل های مردم نهاد بویژه تشکل های جوان محور تاکید کرد و گفت: توسعه و حمایت از سازمان های مردم نهاد در دولت دکتر روحانی همواره در کانون توجهات دولت قرار گرفته است.

استاندار اردبیل خاطر نشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس اکثرا" جوانانی که بیشتر آنها زیر 30سال سن داشتند سخت ترین، پیچیده ترین عملیات ها را مدیریت و فرماندهی کرده اند.

خدابخش به موضوع نامگذاری و ثبت روز اردبیل در تقویم رسمی کشور نیز گریزی زد و گفت: امکان ثبت روز اردبیل در تقویم رسمی کشور فراهم نشد اما روز صفویه پس از تصویب در تقویم رسمی کشور ثبت می شود.

وی افزود: جامعه امروز ما به شدت به اندیشه و تفکر صفوی نیازمند است و متاسفانه صفویان و اندیشه صفوی به خوبی معرفی و تبیین نشده است.

وی با اشاره به تاثیر زبان هنر و تئاتر در انتقال پیام بر بهره گیری از هنر در معرفی بهتر استان و شخصیت های ارزشمند استان اردبیل بویژه شخصیت های نامدار معاصر و افتخار آفرینانی که در قید حیات هستند، تاکید کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، استان ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.