اردبیل؛

تدوین 500 عنوان کتاب توسط حوزه هنری کودک و نوجوان

رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان گفت: با اهتمام نویسندگان حوزه کودک و نوجوان بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب توسط حوزه هنری کودک و نوجوان در کشور تدوین و چاپ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدصادق رضایی افزود: یکی از اولویتهای اساسی حوزه هنری کودک و نوجوان کشور تدوین و چاپ کتاب با محوریتهای مختلف است که در این زمینه تاکنون 500 کتاب توسط حوزه هنری کودک و نوجوان تدوین و چاپ شده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری کودک و نوجوان در صورت درخواست استانها آماده برگزاری نمایشگاههای کودک و نوجوان در استانها است، گفت: این استانها می‌توانند کتابهای مورد نظر را در نمایشگاهها به نمایش بگذارند که باید برای این امر برنامه‌ریزی اساسی داشته باشند.

رئیس حوزه هنری کودک و نوجوان کشور تصریح کرد: حوزه هنری کودک و نوجوان در راستای استعدادیابی کودکان و نوجوانان اقدامات بسیاری خوبی انجام داده و این استعدادیابی نیز هم اکنون در استانهای کشور برگزار می‌شود تا بتوانیم استعدادهای حوزه هنری را شناسایی کنیم.

رضایی بیان کرد: کارگروه استانها با محوریت حوزه هنری در 15 استان راه‌اندازی شده و این کارگروهها نقش بسیار مهمی در برنامه‌ریزی کودک و نوجوان دارند که نیاز است همه استانها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: تدوین کتاب خاطرات رزمندگان دفاع مقدس نیز یک امر ضروری است که در این زمینه نویسندگان حوزه هنری کودک نیز اقدامات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم بتوانیم با چاپ این کتابها فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تدوین ، کتاب ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار