مشهد؛

کمک بیش از2 میلیارد ریال خیران برای احداث کتابخانه در داورزن

رئیس اداره کتابخانه های عمومی داورزن گفت: خیران 2 میلیارد و 305 میلیون ریال در قالب اهدای زمین و کمک های نقدی برای احداث کتابخانه در این شهرستان کمک کردند.

کمک بیش از2 میلیارد ریال خیران برای احداث کتابخانه در داورزنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سیده انسیه سیدی افزود: تنها کتابخانه شهرستان داورزن با 300 عضو در یک حسینیه و به صورت موقت ایجاد شده است که 9 هزار و 782 جلد کتاب در این کتابخانه نگهداری می شود و 500 جلد آن در طول یک سال گذشته توسط خیران اهدا شده است.
وی گفت: برای احداث کتابخانه نهادی شهرستان داورزن زمینی به مساحت 640 متر مربع توسط خیران اهدا شده و در 2 سال گذشته نیز برای احداث این کتابخانه یک میلیارد و 900 میلیون ریال از سوی آنان اختصاص یافته است.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی داورزن به پرداخت سهم نیم درصد شهرداری به کتابخانه ها اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شهرداری داورزن 30 میلیون ریال به عنوان سهم نیم درصد به این اداره پرداخت کرده است.
سیدی افزود: با توجه به نیاز شهرستان در 10 روستای پرجمعیت داورزن کتابخانه های مشارکتی با کمک دهیاری و خیران احداث خواهد شد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار