مشهد؛

آغاز طرح‌ تحقیقاتی و بنیادی ورزش قوچان

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: در چهارچوب طرح تحقیقاتی و بنیادی ورزش قوچان، ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در این شهرستان در حوزه ورزش شناسایی می‌شوند.

آغاز طرح‌ تحقیقاتی و بنیادی ورزش قوچانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سروش پورآزاد افزود: طبق سیاست گذاری‌های انجام شده در چهار چوب طرح آمایش سرزمینی ورزش قوچان، بنا شده تا در اولین گام با تهیه فرم‌های اطلاعاتی و همچنین صدور فرخوان از افراد علاقه‌مند و فعال در تمامی حوزه‌های ورزشی دعوت به مشارکت شود.
وی گفت: در مرحله اول این طرح علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف می‌توانند توانایی‌ها و تجارب خود را در بحث‌های مختلف ورزشی از جمله مربیگیری، برگزاری مسابقات، طراحی و ترسیم شیوه‌های مختلف مدیریت ورزشی، اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و دیگر حوزه‌هایی که می‌تواند در پیشبرد ورزش شهرستان موثر باشد را ارائه دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان افزود: پس از بررسی و شناسایی افراد متخصص، بانک آماری ما در حوزه نیروی انسانی در زمینه‌های مختلف ورزشی کامل خواهد.
پورآزاد گفت: پس از این مراحل، افراد شناسایی شده بر اساس تعاملات صورت گرفته با مدارس و دانشگاه‌ها به این نهاد‌ها مراجعه خواهند کرد و با بررسی شرایط از جمله استعداد دانش آموزان در رشته‌های ورزشی، میزان علاقه‌مندی، امکانات موجود و مسائل مختلف دیگر نقاط ضعف و قوت را مشخص خواهند کرد.
انتهای پیام// م.م

برچسب ها: آغاز ، تحقیقاتی ، ورزش ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار