تبریز؛

صدور 18 هزار کارت منزلت برای سالمندان

مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از صدور 18 هزار کارت منزلت برای سالمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پاک‌نهاد در خصوص نهایی شدن صدور کارت منزلت گفت: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز از سال 93 اقدام به اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام اینترنتی صدور کارت منزلت کرد و پس از مدت دو سال صدور آن نهایی شده و به مرحله‌ی اجرا رسید.

وی افزود: ثبت نام جدید نیز در دوره‌های آتی انجام می‌گیرد و در این باره اطلاع‌رسانی شده و ثبت‌نام نیز به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی عنوان کرد: کارت منزلت به منظور رفاه حال بیشتر سالمندان بالای 60 سال در نظر گرفته شده است و همه‌ی واجدان شرایط اعم از بانوان و آقایان سالمند می‌توانند به منظور ثبت‌نام در طرح منزلت اقدام کنند.

پاک‌نهاد با اشاره به بهره‌مندی از  خدمات کارت منزلت گفت: کارت منزلت قابلیت استفاده در اتوبوس‌های BRT، کلینیک امام رضا (ع) و استخر شهرداری را دارد.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ی معدودی از افرادی که اقدام به دریافت کارت منزلت کرده بودند تا به حال برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند و احتمالا پس از طی این مرحله و حل شدن مشکل جهت ثبت‌نام دوباره برای دریافت کارت منزلت اقدام شود.

وی افزود: کاربری این کارت با همکاری چند سازمان از جمله شهرداری، کلینیک امام رضا (ع) و سازمان اتوبوس‌رانی تعریف شده و تلاش‌ها در راستای حفظ منزلت و تکریم سالمندان است.

پاک نهاد متذکر شد: در مرحله‌ی بعدی صدور کارت تصمیم گرفته شده است تا از این کارت به منزله‌ی کیف پول الکترونیکی استفاده شود و در مواجهه با مشکلاتی مانند نبود پول خرد در تاکسی و مشکلاتی از این قبیل این کارت در صدد چاره‌سازی برآید.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار