اصفهان؛

ساماندهی ورزش روستایی

از ابتدای امسال تا کنون 55 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس هیئت ورزش‌ روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا کنون 55 خانه ورزش روستایی در استان اصفهان افتتاح کردیم که 15 خانه ورزش در شهرستان کاشان بود و برای اولین‌بار اولین خانه ورزش در یکی از دبیرستان‌های دولتی شهرستان کاشان افتتاح شد.

مهدی اسدی افزود: بیش از 27 هزار نفر در روستاهای استان اصفهان ساماندهی شدند و تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

وی تأکید کرد: در برنامه‌ریزی‌های 6 ماهه دوم سال که انجام گرفته قرار است بیش از 20 خانه ورزش در استان افتتاح شود. همچنین برگزاری برنامه‌های ورزشی کلاسیک از جمله فوتسال، والیبال و کشتی را برای نیمه دوم سال در نظر داریم و برگزاری لیگ استانی هفت‌سنگ بانوان و آقایان و حضور نمایندگان بانوان استان اصفهان در مسابقات لیگ هفت‌سنگ کشور نیز از دیگر برنامه‌های هیئت تا پایان امسال خواهد بود.

رییس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اصفهان تاکید کرد: خبر خوبی برای علاقه‌مندان به رشته کشتی در روستاها دارم و آن این است که در حال تنظیم تفاهم‌نامه‌ای با هیئت کشتی استان اصفهان و یکی از خیران ورزشی اصفهان هستیم تا بتوانیم در 6 ماهه دوم سال حداقل 20 تشک کشتی به 20 روستا که استعداد کشتی در آن‌جا بیشتر از بقیه رشته‌های ورزشی است، ارسال شود.


  1. انتهای پیام/س
برچسب ها: ورزش ، روستایی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.