مشهد؛

استفاده از تمام ظرفیت برای خدمتگزاری به زائران امام هشتم(ع)

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تمام ظرفیت موجود را برای سربلندی در خدمتگزاری به زائران امام هشتم(ع) بکار می بریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد حسن واحدی درمراسم تودیع و معارفه ی مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری گفت: موفقیت در هر مسئولیتی مستلزم الهام از سیره ی ائمه اطهار (ع) است.

وی ضمن ابراز خرسندی از تعامل و هماهنگی موجود بین کارکنان و از سوی دیگر نگاه متعالی نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: تمام ظرفیت موجود را برای سربلندی در خدمتگزاری به زائران امام هشتم(ع) بکار می بریم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی مبارزه با قاچاق کالای زیارت، تقویت صنعت سوغات مشهد الرضا(ع) و اهتمام نسبت به رخداد خطیر و حساس مشهد 2017 از مهم ترین راهبردهای حوزه زیارت یاد شد.

در این مراسم از خدمات محمود رسولی نژاد تقدیر و مهدی فروزان به عنوان مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری معرفی شد.

همچنین رسولی نژاد به عنوان مشاور و مسئول دبیرخانه کارگروه ملی زیارت و طرح مبدا به مبدا (زیارت گروهی) امام رضا (ع) منصوب شد.

انتهای پیام//ف.ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.