سمنان;

شناسنامه دار شدن بیش از ۳000 انبار کالا در سمنان

بیش از سه هزار و ۸۳۵ انبار کالا در سمنان شناسنامه دار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان گفت : طرح شناسه‌دار کردن انبارها در استان سمنان با موفقیت در حال اجراست.
حسن اسلامی راد با اشاره به‌ضرورت اجرای طرح شناسه‌دار کردن انبارها در سطح استان سمنان گفت: اجرای این طرح در راستای نظارت بیشتر و کاهش قاچاق کالا و ارز در سطح استان سمنان اجرایی شد.
وی گفت: از مجموع 3 هزار و 835 انبار کالا که در استان سمنان شناسنامه‌دار شده‌اند عمده آن در بخش عمده‌فروشی، خرده‌فروشی و اصناف بوده است.
اسلامی‌راد گفت: در بخش عمده‌فروشی، اصناف و خرده‌فروشی تعداد 3 هزار و 372 مورد در سامانه هوشمند این طرح به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به برخی اولویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای مبارزه با این پدیده شوم گفت: اجرای طرح شناسه دار کردن انبارها از مهم‌ترین اولویت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان است.
دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان با اشاره به‌ضرورت روند شفاف‌سازی ورود و خروج کالا در استان سمنان خاطرنشان کرد: اجرای طرح شناسه دار کردن انبارها در راستای افزایش نظارت بیشتر و افزایش شفاف‌سازی در حال اجراست
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.