کرمان؛

مشارکت قرار گاه خاتم الانبیاء در ساخت تربت خانه امامزاده عبدالله

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت از آغاز عملیات ساخت تربت خانه امامزاده عبدالله(ع)این شهرستان با همکاری قرار گاه خاتم الانبیاء خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود محمدی گفت: در راستای اجرای فعالیتهای عمرانی در توسعه و گسترش فضای معنوی اماکن متبرکه عملیات ساخت تربت خانه امامزاده عبدالله (ع) روستای سرغشک بافت با شروع عملیات خاکبرداری آغاز شد.

وی افزود: با مکاتبات انجام شده باهمکاریاداره راه شهرستان و قرارگاه خاتم الانبیاء این طرح عمرانی در زمینی بمساحت 200 متر مربعاجرا می شود.

محمدی تصریح کرد: با توجه به فراهم سازی بستر لازم، قرارگاه خاتم الانبیاءعلاوه بر در اختبار گذاشتن امکانات موجود در مشارکت فعال عملیات عمرانی و کمک به تهیه مصالح عمرانی طرح همکاری خواهد داشت.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص داده شده این طرح عمرانی خاطرنشان کرد:هزینه های تخصیصی این طرح با توجه به برنامه های عمرانی سازمان اوقا ف نخست با اجرای طرح مودت و کمک خیرین محلی می باشد و در مراحل بعدی با کمک های دولتی و اعتبارات سازمانی اوقاف تامین خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف شهرستان بافت گفت: در طرح جامع امامزاده ،ساخت سرویس بهداشتی و ساخت خانه عالم نیز پیش بینی شده است.

امامزاده عبدالله (ع)فرزند محمد حائری فرزند ابراهیم مجاب فرزند امام موسی کاظم (ع) می باشند که مدفن این امامزاده عظیم الشأن در حد فاصل 45 کیلومتری از مرکز شهرستان بافت در روستای سرغشک واقع شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار