تيم ملي کشتی آزاد دانشجويان ايران به تهران بازگشت

تيم ملي کشتی آزاد دانشجويان ايران بعد از كسب مقام قهرمانی مسابقات دانشجويان جهان بامداد امروز وارد تهران شد.

تيم ملي کشتی آزاد دانشجويان ايران به تهران بازگشتبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تيم ملي کشتی آزاد دانشجويان ايران كه در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرماني دانشجويان جهان در ترکیه شركت كرده بود با استقبال بشیریان دبیر فدراسیون ،قراخانلو رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم ، مسئولين سازمان امور دانشجویان ، فدراسیون ملی ورزشهای دانشجویی و علاقمندان به کشتی بامداد امروز وارد فرودگاه امام خميني (ره) شد.

در این دوره از مسابقات 25 کشور حضور داشتند که در پایان تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران با کسب 8 مدال (5 طلا و 3 برنز) و در مجموع مدالها و امتیازات عنوان نخست جهان را کسب کرد همچنین روسیه و ترکیه نیز در مجموع در رده دوم و سوم ایستادند. 

تیم دانشجویان کشورمان در این رقابت ها توسط یونس سرمستی، رضا افضلی ، امیر محمدی ،محمد جواد ابراهیمی و سیدرضا موسوی در اوزان 57، 74 ، 97 ، 86 و 125کیلوگرم صاحب 5 مدال طلا شدند و 3 نشان برنز نیز توسط میثم حیدری ، مهران نصیری و حامد رشیدی در وزنهای 65 ، 61 و 70 کیلوگرم به دست آمد.

دوازدهمین دوره مسابقات كشتي قهرماني دانشجويان جهان با حضور نمايندگان 25 كشور جهان از چهارم تا نهم آبان‌ماه در کروم ترکیه برگزار می شود.

همچنینمجتبی صدیقی معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال پیام، موفقیت تیم‌ ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جهانی کشتی دانشجویان در کرون ترکیه را تبریک گفت.

در پیام صدیقی آمده است :خداوند بزرگ را شاكريم كه به لطف الهي و مدد ورزشكاران با تمسك به قرآن كريم، بار ديگر دانشجويان فرهيخته ورزشكار ايران اسلامي افتخاري ديگر را به كارنامه درخشان ورزش دانشجويي افزودند. موفقيت ارزشمند تيم ملي كشتي دانشجويان جمهوري اسلامي ايران، با كسب مقام قهرماني جهان و احراز 8  مدال با به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوري اسلامي ايران درمسابقات كشتي دانشجويان جهان را صميمانه به مديران سخت‌كوش فدراسيون ملي ورزش‌هاي دانشگاهي و جامعه علمي ورزش كشور تبريك عرض مي‌نمايم، موفقيت و سربلندي هرچه بيشتر جوانان برومند ايران را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار