اردبیل؛

پرداخت 113 میلیارد تومان تسهیلات به بخش صنعت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت 113 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت در نیمه اول امسال با هدف رونق واحدهای تولیدی به بخش صنعت پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سیدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: با تسهیلات رونق تولید که از ابتدای امسال با هدف فعال کردن واحدهای تولیدی و خروج از رکود انجام می‌شود استان اردبیل توانسته است در تعداد پرداختی با 181 مورد پرداخت تسهیلات بانکی رتبه 17 کشور را به دست آورد.

وی بیان کرد: از نظر منابع پرداختی نیز با 161 میلیارد تومان تسهیلات پرداختی در بخش صنعت و کشاورزی رتبه استان اردبیل 15 است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از پرداخت 113 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت در نیمه اول امسال با هدف رونق واحدهای تولیدی خبر داد.

عاملی به آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات و معرفی طرح‌ها به بانک‌های عامل استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در مجموع از یک هزار و 79 طرح معرفی شده 666 مورد طرح مربوط به جهاد کشاورزی و 426 طرح مربوط به بخش صنعت است.

وی با بیان اینکه از 426 طرح حوزه صنعت بخش عمده‌ای مربوط به سرمایه در گردش و تعدادی نیز طرح‌های تکمیلی با پیشرفت 60 درصد است، یادآور شد: تاکنون 75 مورد پرداختی به واحدهای صنعتی انجام شده است که 69 مورد آن در قالب سرمایه در گردش و پنج طرح نیز با پیشرفت بالای 60 درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل توسعه صنعتی استان را نیازمند سرمایه‌گذاری‌های جدید اعلام کرد و گفت: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا زمینه مساعد برای ایجاد واحدهای جدید تولیدی و رونق این بخش به وجود آید.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، پرداخت ، تسهیلات ، بخش ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.