کرمان؛

راه‌اندازی ایستگاه صلواتی مردم بم در شهر کربلا

امام جمعه بم گفت: امسال توفیق راه‌اندازی ایستگاه صلواتی اربعین در شهر کربلا نصیب شهرستان بم شده و باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهیم تا این کار بزرگ به‌خوبی انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام قاسم دانشی افزود: ما در یک نظام ولایی و اهل بیتی زندگی می‌کنیم و این جمع خدمتگزار مردم هستند که این خود سعادت می‌خواهد.

امام جمعه بم با بیان اینکه خداوند نعمت محبت به اهل بیت را در دل همه نوکران و محبان قرار داده است، تصریح کرد: خداوند به امام حسین (ع) عزت بخشیده و این عزت به ارادتمندانش نیز عنایت شده است.

حجت الاسلام دانشی قرائت زیارت اربعین و پیاده‌روی به سمت حرم امام حسین (ع) را در روز اربعین بسیار ارزنده اعلام و یادآور شد: انجام این دو عمل نیکو در اربعین حسینی بسیار ثواب دارد و به کسانی که توانایی دارند توصیه می‌شود.

وی تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین یک بعد سیاسی هم دارد و در چند سال گذشته با عظمتی خاص برگزار و مسلمانان را در مقابل دشمنان سرفراز کرده است.

حجت الاسلام دانشی گفت: امسال توفیق راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در شهر کربلای معلا نصیب شهرستان بم شده و باید همه مردم و مسئولان دست به دست هم دهیم تا این کار بزرگ و باشکوه به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات متعددی در سطح شهرستان و با اقشار مختلف برگزار شده تصریح کرد: فعلا مسئولان و مردم بخش بروات برای پرداخت 100 میلیون تومان آمادگی خود را اعلام کردند و مردم می‌توانند هم به‌صورت نقدی هم غیر نقدی در این امر خیر مشارکت کنند.

حجت الاسلام دانشی یادآور شد: در این ایستگاه صلواتی تعداد 150 نفر مشغول خدمت می‌شوند و باید روزانه 15 هزار پرس غذا در سه وعده آماده کنند که افراد تعیین شده و پیگیر دریافت ویزا هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار