شیراز؛

بررسی مسائل و مشکلات ورزش در لامرد

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس مسائل و مشکلات ورزش شهرستان لامرد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به راه ‌اندازی خانه جوان در لامرد گفت: تلاش می‌کنیم راه ‌اندازی این خانه در این شهرستان مصوب شود و مدیران نیز با جوانان ارتباط مستقیم داشته باشند و کارگروه‌ های مختلف در این زمینه شکل گیرد.
کامیاب افزود: در شهرستان لامرد باید حداقل 15 انجمن ورزشی مردم‌نهاد راه‌اندازی شود چراکه امروز تنها دو انجمن  در این شهرستان وجود دارد.
فرماندار لامرد با اشاره به این‌که ظرفیت‌ های ورزشی بسیار بالایی در لامرد وجود دارد بیان کرد: قهرمانان بسیاری در رشته‌ های مختلف ورزشی در این شهرستان وجود دارند.
عبدالله حسینی ادامه داد: با بهره ‌برداری از چند سالن ورزشی در لامرد که هم ‌اکنون در حال احداث است بسیاری از مشکلات ورزشکاران لامردی حل می ‌شود.
سرپرست اداره ورزش و امور جوانان لامرد خاطر نشان کرد: در حال حاضر 42 هیات ورزشی شامل 11 هیئت بانوان و 31 هیئت مردان به همراه دو انجمن مردم‌نهاد است در شهرستان لامرد فعالیت دارند.
حمید غلام‌ پور ادامه داد: احداث جاده سلامت یکی از ضروریات شهر لامرد بوده که در این زمینه شهرداری این شهر وارد عمل شده است.
وی تصریح کرد: احداث زمین چمن مصنوعی، استخر سرپوشیده و یک سالن ورزشی سرپوشیده بزرگ از اولویت‌های اصلی لامرد است.
انتهای پیام/ر
برچسب ها: بررسی ، مسایل ، مشکلات ، ورزش ، لامرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار