سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل بانک سرمایه بازی خوبی خواهد داشت

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت:تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل بانک سرمایه بازی خوبی خواهد داشت.

بیژن فرج زاده در گفتگو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه گفت، با اشاره به وضعیت تیم والیبال باشگاه شهرداری ارومیه قبل از رویایی با تیم بانک سرمایه گفت:خوشبختانه تیم در شرایط خوبی تمرین کرده است و می تواند در مقابل بانک سرمایه با حمایت هواداران چند هزار نفری  ارومیه که عاشق والیبال هستند بازی خوبی را ارائه کند.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه با اشاره به باخت بازی اول تیم در مقابل پیکان گفت:اولین بازی شهرداری ارومیه بازی سنگینی بود و با این حال تیم بازی خوبی را در مقابل پیکان ارائه کرد.

وی ادامه داد:متاسفانه تیم شهرداری ارومیه در مقابل تیم پیکان نیرو و ستاره اصلی  که همیشه تیم را تغذیه می کند را نداشت ، چون فدراسیون ایتالیا کارت بازی تراویسا را  صادر نکرده بود و نبود همین پاسور باعث شد که تیم در مقابل پیکان شکست بخورد.

فرج زاده گفت:با این حال در نبود تراویسا تیم شهرداری بازی خوبی را ارائه کرد و باخت در مقابل پیکان تاثیر منفی در روحیه تیم نگذاشته است.

سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: خوشبختانه کارت ICT،دراگان تراویسا صادر شده و این پاسور در مقابل بانک سرمایه بازی خواهد

حامد رضايي كاپيتان تيم واليبال شهرداري اروميه نیز به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: بازی در مقابل بانک سرمایه  براي ما اهميت زيادي دارد چرا كه اولين بازي خانگي ما محسوب مي شود و بازي در خانه هميشه براي اروميه اهميت دو چندان دارد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.